...
Известие
Collapse
No announcement yet.
159 2.0 jtdm 136 к.с. или 170 к.с. ?
Collapse
X
-
-
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-to-170-a.html
Съгласно писаното тук разликата е в софтуера и турбото,тоест с ремап и смяна на турбото 2,0 jtdm спокойно може да стане 200 и кусур кончета.
Опппсссс,мое и да греша.....
Compared to the 170 hp unit, the 140 HP has:
- A dedicated engine control unit;
- A dedicated and smaller variable geometry turbine;
- A dedicated air intake chamber without swirl valves;
- A dedicated, variable displacement oil pump.
Надявам се отговорът да е достатъчен за авторът на темата.Last edited by Кайо; d.m.y г., 23:54.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
-
Според мен си има разлика м/у двата мотора, най-малко турбинката е различна, а вероятно и други неща. За да има все пак някаква динамика и да върви горе-долу добре тази кола, предполагам, че и маховикът е по-лек, вероятно и съединителят, което от своя страна при ремап дори само до 170 к.с. предполага по-бързо износване на периферията, както каза колегата nickgaidarov.
---------- Post added at 00:40 ---------- Previous post was at 00:34 ----------
А както е посочил колегата Кайо, вероятно куп неща са малко по-различни
Comment
-
Смяна на турбо и ремап.
Не знам какво визираш под окачване,моята кола въпреки,че е 3,2 и 250 кс. ,окачването-носачите поне не са по-различни от на останалите 156-ци,същите носачи като на 1,6-1,8-2,0 -1,9-2,4-2,5.
Амортисьори и пружини минимална разлика и по-дебели стабилизиращи щнанги.
При 159 окачването май е с някакви незначителни разлики.....
---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:43 ----------
Първоначално публикувано от sub zero Покажи съобщениеСпоред мен си има разлика м/у двата мотора, най-малко турбинката е различна, а вероятно и други неща. За да има все пак някаква динамика и да върви горе-долу добре тази кола, предполагам, че и маховикът е по-лек, вероятно и съединителят, което от своя страна при ремап дори само до 170 к.с. предполага по-бързо износване на периферията, както каза колегата nickgaidarov.
---------- Post added at 00:40 ---------- Previous post was at 00:34 ----------
А както е посочил колегата Кайо, вероятно куп неща са малко по-различниAlfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
То самият двигател едва ли е по различен, въпреки, че може дюзите да са по -различни, но по-вероятно е, периферията около мотора да е просто по-слаба, като за 136 коня...
Иначе и аз нищо конкретно не намирам и май само си гадаем, въпросът за сега остава отворен...
Comment
-
Зимай 170 коня,прави я 213(някои казват,че става 216) и си свиркай.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеЦелта на чипосването е да увеличи мощността на колата и намали разхода на гориво.
п.с. тъй тъй го обърнахте на говорилня ...
Comment
-
Първоначално публикувано от Кайо Покажи съобщениеЗимай 170 коня,прави я 213(някои казват,че става 216) и си свиркай.
Мисля да не рискувам, ако изпадне нещо изгодно, ще взема 2.4 , с петака няма как да сбъркаш
Comment
-
2.0 JTDm е по-добрият вариант от 2.4 .. според мен, па и според целия "Alfaowner" .. ма това си е въпрос на лично мнение, вкус и предпочитания.
Относно турбините излиза, че 1.9 успешно си върви със старата и добре позната 1749, а 2.0 JTDm е 1549, за която конкретно инфо има, но много оскъдно. Иначе и при дефорсак версиите турбините са същите и на двата мотора, така, че освен софтуер и евентуално некоя щуротия като втори DPFили некоя друга еко простотия не мисля, че има.
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
2.4 JTDM I5 2,387 cc 200 PS (147 kW) at 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) at 2000 rpm 17:1 2005–2010 -сток 2,4
http://www.ntuning.bg/alfa-romeo/alf...dm-170-hp.html - примерен тунингAlfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Да....де да знам,решавай си сам,аз просто пиша време да мине.
Ако е 2,4 щом искаш повече коне зимай 210 коньов,с чип може към 250 коня да стане.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
Comment